Σειρά έχει το empathic listening και crisis management. Δεξιότητες που μπορούν να μας φανούν χρήσιμες όχι μόνο στο εργασιακό περιβάλλον, αλλά σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

Με την πρώτη έννοια, αναφερόμαστε στον τρόπο που ακούμε και απαντάμε σε ένα άλλο άτομο, έτσι ώστε να χτίζεται η αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη. Αυτό θέτει τις βάσεις για την ενσυναισθητική και τη θεραπευτική επικοινωνία.

Με τον όρο crisis management αναφερόμαστε στην τέχνη της αντιμετώπισης αιφνίδιων και απροσδόκητων γεγονότων που διαταράσσουν τους υπαλλήλους, την οργάνωση καθώς και τους εξωτερικούς πελάτες. Αναφέρεται στη διαχείριση κρίσεων.

Και τα δυο αυτά skills, μπορεί κανείς να τα χρησιμοποιήσει σε προσωπικές καταστάσεις, στις σχέσεις με τους γύρω του και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του. Αν θεωρείς και εσύ πως αυτά τα προσόντα μπορεί να σου χρησιμεύσουν τότε συμπλήρωσε τώρα την αίτηση σου.

Categories: Soft Skills

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *